Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

Origos, významný predajca na Slovensku, sa zameral na zjednodušenie svojich e-commerce operácií a riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM). Hlavným cieľom spoločnosti bolo konsolidovať predajné kanály, optimalizovať procesy CRM, integrovať e-commerce platformu s trhoviskom Mall.sk a zaviesť bezproblémové prepojenie s účtovným systémom MRP. Navyše, chceli zvýšiť efektivitu prevádzky prostredníctvom automatizácie.

Výzvy

Pred implementáciou Odoo čelila spoločnosť Origos viacerým výzvam:

  • Fragmentované systémy: Chýbajúca integrácia medzi e-shopom, CRM a účtovným systémom spôsobovala manuálne zadávanie dát a zdĺhavé prevádzkové úkony.
  • Viaceré predajné kanály: Samostatná správa e-shopu a predaja cez trhoviská spôsobovala neefektívnosť a straty príjmových príležitostí.
  • Obmedzená automatizácia: Procesy ako spracovanie objednávok, komunikácia so zákazníkmi a riadenie skladových zásob boli prevažne manuálne, čo spôsobovalo oneskorenia a chyby.
  • Finančná integrácia: Potreba prepojenia medzi e-commerce operáciami a účtovným systémom MRP na zabezpečenie presného finančného toku v reálnom čase.

Poskytnuté riešenia

Na riešenie týchto výziev spoločnosť Origos implementovala komplexné riešenie Odoo:

  1. Odoo Enterprise: Základ digitálnej transformácie Origosu, poskytujúci robustnú a škálovateľnú platformu pre CRM, e-commerce, skladové hospodárstvo a riadenie predaja.
  2. Odoo eShop: Prispôsobený, užívateľsky prívetivý internetový obchod, ktorý sa bezproblémovo integroval s back-office operáciami Odoo, zabezpečujúc aktuálne dáta a lepší zákaznícky zážitok.
  3. Integrácia CRM: Vďaka Odoo CRM Origos zlepšil správu zákazníkov a leadov, čo umožnilo lepšie sledovanie predajov, automatizované sledovanie zákazníkov a personalizované marketingové kampane.
  4. Prepojenie s trhoviskom Mall.sk: Vyvinul sa vlastný modul na synchronizáciu produktov, zásob a objednávok medzi Odoo a Mall.sk, čo umožnilo jednoduché riadenie predaja cez viaceré kanály.
  5. Prepojenie s účtovným systémom MRP: Odoo bolo prepojené s existujúcim účtovným systémom MRP, čo umožnilo automatickú synchronizáciu faktúr, platieb a finančných správ, čím sa znížila chybovosť a zabezpečila finančná presnosť.
  6. Automatizačné moduly: Origos využil automatizačné schopnosti Odoo na zjednodušenie rutinných úloh, ako je spracovanie objednávok, upozornenia na stav skladu, notifikácie zákazníkov a reporting, čo viedlo k značnej úspore času a zvýšeniu produktivity.

Výsledky a prínosy

Implementácia Odoo Enterprise poskytla Origosu jednotnú platformu na riadenie všetkých kritických obchodných procesov. Medzi hlavné prínosy patrili:

  • Zvýšenie efektívnosti: Konsolidácia procesov e-commerce, CRM a účtovníctva znížila prevádzkové náklady a zlepšila presnosť dát.
  • Bezproblémový predaj cez viaceré kanály: Prepojenie s Mall.sk umožnilo synchronizáciu zásob a objednávok v reálnom čase, čím sa znížilo riziko nadmerného predaja a zabezpečila optimálna úroveň zásob.
  • Lepší zákaznícky zážitok: Automatizované sledovanie zákazníkov, rýchlejšie spracovanie objednávok a aktuálne informácie o produktoch prispeli k spokojnejším zákazníkom.
  • Finančná transparentnosť a presnosť: Integrácia s účtovným systémom MRP v reálnom čase zabezpečila presné finančné sledovanie, lepšie plánovanie rozpočtu a súlad s finančnými predpismi.
  • Rast predaja a ziskovosti: Efektívnejšie predajné procesy, spolu s automatizovaným marketingom a spracovaním objednávok, viedli k zvýšeniu predaja a celkovej ziskovosti.

Záver

Úspešná transformácia Origosu prostredníctvom Odoo Enterprise ukazuje, ako robustný ERP systém môže zlepšiť obchodné procesy. Od zjednodušenia predajných kanálov až po zlepšenie CRM a finančných procesov, Odoo poskytol Origosu centralizované a automatizované riešenie, ktoré podporilo rast a efektivitu podnikania.